Friday

aKu doWn... .. .





Aku rasa betul-betul tak ada semangat. Mana semangat aku pergi?  

aku rase down sgt nie
aku rase down sgt nie

hmmmmmmmm....... <-- Mengeluh panjang. Macam berat je masalah.
Pertama sekali aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En.Kemalasan kerana bejaya menakluk diriku ini.  Bravo!
 Entah lah aku pun tak tahu pe sudah jadi. Sepatutnya tahun baru kena lebih bersemagat dan penuh semangat berkobar-kobar. Tapi apa yang aku rasa lain la pulak!!!!! Sadly I Can't  Bila melangkah masuk dalam opis je aku dah rasa MALAS!!!! HUhh!! Afraid malas ke aku cakap???? Disappointed 2 ...  Shhh shhhh jangau bagi tahu orang, biar lah ianya rahsia kita. ok....... Actualy punca kemalasan aku ialah seperti tersedia maklum, its all because of Cina Bukit.  Atoiii i..... aket pale aku.  Oh Jeez 


atooiii aket ale aku, pastuh aket peyot aku, ase mo chirit engok muke dye. aku mukan mencik dye api aku bhushan tutuk atu opeh ngan dye. aku bhushan takto mo akap ngan shape. tulu aku ok api akin ame akin bhushan laaaa.... aku mo charik eje laen arr.. api mo eje ana ek. shikarang shusha apat eje.. attooii ungcing ati aku ni....  Sickened

Wadahel!!! Apa yang aku mengarut nie?

hahaha.... Ok ker kalau aku cakap macam tu. Faham tak apa yag aku tuturkan tadi?? hahah...

Aku bosan..... Aku kemalasan. Tak best la ape yang dirasai ini.  The Thinker 
Actualy aku buat treat ini hanya untuk mengubati hati aku yang tengah rungsing. Aku cuba-cuba menghiburkan hati aku.. Dunno la what to say. Hmm Semalam Kak Zanie kasi surat resign. Aku makin rasa sedih. Apa yang sedang berlaku? Kenapa aku macam ini? Mungkin betul apa yang bro aku cakap dia kata ku manja, aku ni cry baby dan terlalu lembut dengan orang.. Hmm maybe la.. Hmm  ..................... hmmmmm......
ok la taktahu dah mo taip ape.... Mmg tak der ilham... Ni pown saje jer conteng-conteng. Walaupun korang tak paham sepatah pe pun.
Akhir kata dari aku. Maaf aku sebab serabutkan korang dengan entri ini. Sad

 Bye bye




0 comments:

Post a Comment